tirsdag den 27. oktober 2009

Al begyndelse er svær

Den spæde begyndelse på mit blog-liv er ved at dannes. Det har ikke været en nem fødsel. I lang tid har jeg ligget i fosterstadiet for at skrive min egen blog. Jeg har fulgt manges interessante og betydeligt inspirerende indslag, men nu vil jeg selv byde ind. I denne nye fagre verden skal jeg lige lære at stå på egne ben. Så jeg har tænkt meget på hvad jeg vil bruge min blog til. Min største inspirationskilde er bloggen Kammertonen som jeg er stolt af at kende ejeren af. Hun har guidet mig ud i mangen kundskab og vi deler en lidenskab for antikke fund. Udover denne interesse har jeg en lidenskab for bagning og maling dog ikke på samme tid. Så det vil selvfølgelig fylde en del i min blog.

1 kommentar:

  1. Det var dog en dejlig blog. Den glæder jeg mig til at følge! :o)

    SvarSlet